2017年3月21日 星期二

業績簡評(21/3/17)

今日長江基建, 電能, 恆基, 嘉華都出左業績, 截至今日為止基本上Hutchison 有興趣買既股票都已經派左成績表, 太過詳細我不會寫啦:) (因為我覺得值得買既港股為數不少) 簡單寫下佢地做成點啦

A. 公用股
1. 長建/電能: 英鎊跌所以做得較差, 所以呢d避唔到, 在目前價格而言亦偏貴, 未來一兩年股價及股息未必有太大增長, 不過港股之中主要做海外公用事業就只要佢地, 所以我會keep住佢地, 但唔會再增持

2.中電: 業績派息都令人滿意, 澳洲業務表現令人驚喜, 只要解決埋18年准許回報協議就可以買入擺埋一二邊, 過多十年八年賣左佢用黎上車了 (買股票儲首期唔係隻隻都得, 買中電係ok既, Hutchison 建議冇樓既年輕人可以考慮用中電幫手, 呢隻野唔會輸死人)

3.煤氣: 冇增長, 想買當然可以買少少, 但我覺得買中電較好

4.新創建: 有小幅增長, 未來增長動力在於Goshawk飛機租賃公司, 港怡醫院, 另外周大福企業日前學長和系去澳洲買野, 雖然今次冇新創建份, 但下次有可能預埋新創建一齊玩, 都算係一件好事, 呢間公司穩定性當然及唔上中電煤氣呢d老牌公用股, 但新創建就好似一個發育中既細路, Hutchison希望買夠一定股份之後長坐一段時間, 等新創建小朋友快高長大:)

5. 光大國際: 成長得好快, 大陸股之中呢隻算一線(無論在資產質素或者派息增長方面), 不過可能大陸股大部分都唔好既關係, 大家見到隻比較好既股票就俾左一個好高既價錢佢, 而家都係有得睇冇得買

P.S. 由於hutchison最喜歡公用事業(具壟斷性/獨特業務), 我係用大部分錢去買公用股既, 所以比較關注佢地盤生意做成點, 我認為任何人買股票, 股票組合都應該有部分資金投資公用股, 萬一跌市時呢類股就會發揮定海神針既角色(即使你等錢使都可以蝕本賣少少套現, 唔使擔心冇人接貨)

B. 地產股
呢類股對香港人黎講係重要既, 冇樓/只有一層樓, 又驚樓市再升搞到自己的財富水平同有樓既人越拉越遠, 我地就需要買番d 地產發展股/收租股/REIT 傍身

1a. 九倉, 2b. 會德豐: 相信大家睇過佢地份業績同埋上年年報都知呢兩母子係好野黎, 不過而家已經反映左係股價, 都係有得睇冇得買

2a. 新地, 2b. 恆地: 佢地都比較多收租物業/經常性收入, 所以擺埋一齊睇, 比較多土儲/在建項目係特點, 負債又低, 非常適合買黎擺十年八年幫手上車, 可能hutchison為人貪心, 我要求有3.5厘股息率先考慮買入

3a. 新世界, 3b. 嘉里, 3c. 嘉華: 買佢地比較冒險(收租項目較少, 負債偏高, 主要依靠賣樓), 不過賣點在於估值較上面一堆地產股低, 今年賣樓成績標青, 相信能夠推動股價增長, hutchison比較喜歡嘉里, 今年亦有增加派息, 希望遲下有機會買得到

4a. 信和, 4b. 長實地產(未有業績): 兩位老闆預計將來樓市會大跌? 揸超多現金, 同3a, 3b, 3c佢地相反, 如果你睇淡樓市, 又預期呢兩間公司將來能夠低價買入大量地皮, 可以買佢地既股票入場支持, hutchison較喜歡4a

5a. 太古地產, 5b. 希慎, 5c. 置富REIT, 5d. 領展REIT(未有業績)
收租股的穩定派息令人安心持有, 佢地同公用股一樣都屬於要買定d黎看門口, 5a/5b比較高端, 5c/5d 比較民生, hutchison相信今年零售市道應該平穩(今年業績亦反映這些公司的租金收入有單位數字增長), 如無意外將繼續持有5c

C. 半公用股 (有少少公用股性質但並不完全是公用股, 所以比一般股票估值高, 但比一般公用股估值低)

1. 港鐵: 公用地產股, 未來有不少上蓋項目, 又有收租及車站租務加上交通業務提供穩定收入, hutchison持有少量港鐵, 主要係看中港鐡以上特性, 可以安全地用佢進行地產投機

2. 載通(未有業績): 未來有觀塘地產項目, 加上巴士業務尚算穩定, 又派高息, 希望未來能夠低價補回部分載通股票

3a. HKT 3b. 數碼通 3c.和電 3d. 電盈, 3e.中信國電: 只有高息作為賣點, 很難有增長(3e.除外), 早前以較高價錢買入3b.結果遭受虧損, 個人意見認為3b. > 3a. >3e. >3d. >3c., 3a./3b./3e.可以買入小量, 3d.及3c.則不建議, 尤其是3c.大減派息, 非常不建議(如果跌至7厘股息率或以上當然可以再觀察一下)

Hutchison習慣買股票時用性質相近的股票比較/格價, 不過對於具獨特性質的股票如港鐡就很難使用這方法, 有很多時候造成了出價偏高的毛病, 希望大家睇完之後覺得有用

14 則留言:

  1. 呢篇係好文. 本土地產股, 我係得683一隻, 上年19元時買. 呢個年報真係超出小弟期望很多. 即使近期股價升了不少, 我仲係覺得估值算低 (比起其他大型本土地產股)

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好意思, 寫錯. 應該係指本土大型地產股係得一隻683. 本土小型地產有480香港興業. 仲有一些工業股(如彩星)都有一些收租成份.

      刪除
    2. 路勁唔知算唔算本地地產, 係我眼中係內地地產股.. 呢隻我都有.

      刪除
    3. 路勁我會分類為內房, 雖然老闆係香港人
      其實我之前都睇過d本地小型地產股, 好似大昌, 爪哇, 英皇, 遠展之類, 不過最後冇買到

      刪除
    4. 如果Joseph有興趣可以出文分享, 掘多d呢d正野出黎:) 上次信義果篇幾好睇, 不過我要再睇下隻野做成點

      刪除
  2. 希望Hutchison可以keep住寫多一些好文. Blog界不少人的文章都不認真, 或只是不停重復教條. Hutchison係少數清楚表達自己的操作想法的人. :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 過譽了:) 我只係每次買完股票之後紀錄一下自己既想法, 基本上同師奶去街市買餸之後話邊檔平邊檔貴一樣

      刪除
  3. 分類及解釋都非常優秀!Hutchison弟繼續努力呢:)

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 太古b既問題比較複雜, 如果要寫我要寫成千字...遲下先啦
      不過我唔建議而家去掂太古b, 太地就可以買

      刪除