2016年7月7日 星期四

鎊滙下跌, 即買即燈 (7/7/2016)

話說早前hutchison google左個英鎊港元滙價圖, 以為英鎊滙價開始穩定下來, 故此買入長和(1)作為旗艦投資, 點知第日英鎊跌破十算, 長和系即刻插水, hutchison發覺自己係短線投資而言係燈神級別, 各位blog友如果喜歡短炒既話大可把 hutchison當成大C, 我揸你沽, 我沽你揸, 實行相反操作套利:)

但我仍然認為長和系有很多固定收益資產, 而且係少數大量投資英國歐洲既港股, 基於hutchison 想分散太古b (87) 及新創建 (659)集中投資中港業務既風險, 長和系可以幫助 hutchison capital 將部分資金分散到中港以外地區, hutchison仍然對自己投資長和系既行動有信心, 惟買賣時機方面下次要做得好少少

話分兩頭, hutchison有屋企人好耐以前買落很多滙豐(5)蟹貨 (平均買入價> $100), 再加上一堆資產質素欠佳的"中字股" , 脫歐之後可謂 the world's biggest crab -_-
Hutchison 昨晚提出把部分滙豐(5)沽出, 再換成長江基建(1038), 在不明朗的環境下, hutchison 認為把有機會減派息的滙豐(5) [派息比率已迫近80%, 受鎊滙影響, 而且盈利穩定性不及1038] 換成只受鎊滙影響既長江基建(1038)[派息比率約50%] 能夠提高組合穩定性及派息穩定性, 應該比較上算 :) 滙豐(5)及長江基建(1038)都暫時視為英國貨, 勉強算上同一種類 (當然滙豐(5)仍然有一定的中港業務, 但屋企人已經有不少"中字股"所以hutchison以英國貨
代替英國貨)

由於涉及賣出千年蟹貨, 雖然屋企人認同hutchison既提議, 賣完千年蟹貨後要求hutchison為賣出千年蟹貨轉買1038既可能損失負上全責(講明賺左佢地袋, 蝕左入我數)...... 惟有依靠hutchison capital既盈利幫手:(

9 則留言:

  1. 回覆
    1. 其實歐智華既漸進派息政策係十分為股東設想的, 只是近年國際銀行業務比較難做, 我寧願佢先行削減派息, 為大貓保留元氣, 畢竟作為長綫投資者, 我希望見到公司能長期有盈利

      刪除
    2. 佢現在仍在縮資產,轉保守,此策略不變,派息政策會維持,派息對它慢慢變得吃力。

      刪除
  2. 最近我亦買入長江基建。長江基建的業務和經濟環境相關性沒那麼大,最大的風險是匯率問題,但我認為這是可接受的負面因素。始終這是一間好公司,我不相信這會永遠困擾著她。

    回覆刪除
    回覆
    1. 1. 長江基建的業務和經濟環境相關性沒那麼大
      2. 最大的風險是匯率問題
      我正正係因為呢兩點而提議屋企人換馬:)

      刪除
  3. 貨幣唔好亂估底...當個trend出咗嚟,就有好多人經濟師上身,易明啲嘅講trade balance,深啲嘅講FDI、資本帳,成個Balance of Payment都可以講晒,跟住就越講越得人驚。Buy when there's blood in the street無錯,但現在可能只係流咗第一滴血。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以而家只有坐係度等業績公布, 但貨幣走勢太難估計, 只好把資產配置於不同地區分散風險

      刪除
  4. 5仔我48元多買入
    仲可以持有一下嘅
    好多香港人都高價買佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 匯控以國際銀行而言唔差, compare德銀就知, 只係屋企人太多金融股, 所以我幫佢地把匯控轉換成長建分散風險:)

      刪除