2016年8月17日 星期三

沽售長和(1)買入電能(6)----(17/8/2016)

雖然霍大班早兩日用$95增持左長和(1), 但而家長和既升幅好似過大, 我認為即使長和(1)成功收購意大利電訊都只係值$100左右
既然如此, hutchison capital 有需要沽售長和(1)去鞏固投資成果, 但hutchison係尋找長和(1)既代替品方面遇上很大困難
股神一方面話長線投資者唔應該輕易沽出自己既股票, 另一方面指出投資者可以透過市場錯價高賣低買
hutchison相信兩個原則都有各自既道理, 雖然兩者看似有所衝突, 甚至自相矛盾, 原因在於呢兩個原則分別適用於兩類股票

 1. 長線投資者唔應該輕易沽出自己既股票
呢d股票通常係冇代替品或者業務架構十分獨特, 甚至於有樓一般既穩定性, 長線投資者在低價買到呢d股票好可能死揸唔放/或者有好好既價錢先放
例子有股神既Coca-Cola, 太古b, Facebook, Google, 長江基建, 東江水(粵海投資) etc.

2. 投資者可以透過市場錯價高賣低買
冇乜特別業務既股票/周期股/有業務相似既股票作為代替品
例子有   領展&置富兄弟, 太地&希慎兄弟, 中電&港燈(2638)兄弟, 銀娛&金沙兄弟 etc.

長和(1)係業務多元化既綜合企業, 理論上係1.分類既股票, 但拆開長和(1)五大類業務其實只有基建和歐洲3集團夠獨特+穩定增長,
因為1. Husky仲蝕緊錢,
        2. 港口表現同世界經濟息息相關, 今年做得麻麻
        3. 零售唔上唔落, 算係穩定但唔算出色
結論係用合適價錢賣走長和(1), 保留基建及電訊業務最為上策
但呢招係行唔通既, 因為歐洲3集團冇上市:(
當初長和升到$95時侯我已經想賣, 但因為歐洲3集團既關係我等到今日先賣
而家賣走長和代表我決定放棄歐洲3集團的增長去鞏固投資成果
操作: 沽售長和(1)500股@$99, 買入電能(6)500股@$76.9, 保留餘下現金約$10000, 等待適當時機再將多餘資金投入市場

9 則留言:

  1. 我吾敢買長和是因為以前買和黃坐足七年才平手離場,當時買入和黃只因信誠哥,長和業務比當年和黃更複雜,看來看去都吾明,因而走失今次反彈机會.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢舊財務投資好大舊, 唔知做乜:(
      不過長和仍然係相對安全既股票, 我比較喜歡綜合企業:)

      刪除
    2. 你可能學曆比我好,我看年報有好多地方都看吾明,所以吾敢買,
      我喜歡本地地產股,這方面我有多些把握.

      刪除
    3. 還有我前幾日學識撈回你的文章.
      你估九巴荔支角發展計劃大致準確(除了那土地是舊約,不用補地價)

      刪除
    4. 我地齊齊坐住隻62等收成:)

      刪除
  2. 回覆
    1. 所以好股要小心去買賣, 至少要有相同質素的股票替代:)

      刪除
  3. 換馬後,收息多了1%息差,電能仲有機會特別息。

    回覆刪除
  4. 算係目前最好既方案la :) 不過victor咁鬼姑寒, 我唔期望有特別息lu

    回覆刪除