2016年6月27日 星期一

又升?! 咁我點買野呢:( (1) (27/6/16)

原先以為脫歐之後會有股市跌成千點, 又或者有d質素高而又唔關脫歐事既股票俾我拆倉換馬, 點知全部人都走曬去避險:(

778, 808, 435, 823, 2778五隻REIT升完又升 (雖然hutchison capital有兩隻), 喂大佬呀, 人地d股票跌果時你又升, 人地升果時你又升, 咁我點揾個相對低位入貨呢? 老實講而家REIT升左咁多已經搞到個股息回報率低左15-20% (以今年年頭計), 而家再買又好似會摸頂, 賣左佢再升又揼春:(

雖然直覺話我知將而家d REIT賣曬跟著擺落長和系應該有更好既結果(以低價買打折公用股/穩定收益資產永遠係爽爆既)
但理性話我知而家英鎊同埋歐羅滙價未定, 一日未計好條數就衝入去好似好冒險啫

全世界都走左去避險, 搞到而家坐定定係度, 乜都冇得做
當然坐股票唔係唔得, 好似太古b呢類大折讓野hutchison坐得好安樂, 個人認為就算太古b去到$17都唔算貴, 而家大把水位就緊係坐到佢"價值回歸"為止先la
但REIT本身高息係因為佢係接近全派息既特性, 本身REIT係防守力強, 成長力低既物體, 調番轉頭講, 亦因為佢成長力低, 所以佢比起有成長能力既公用股OR收租股既股息要更高先合理

當然我唔係批評REIT, REIT既穩定派息+抗跌力值得每一個投資者持有, 一個組合入面有隻REIT(非酒店)看門口係安全既做法, 就算經濟點差都係收少d租, 停派息/供股係冇乜可能, 揸住隻REIT做龍門好少話後欄起火


沒有留言:

張貼留言