2016年6月22日 星期三

換馬---沽港鐵換新創建; Achievement unlocked: 交通霸權 (22/6/2016)

今日以$37.7沽出港鐵(66) 500股, 換入新創建(659) $11.76 x 2000股

總算減持了組合入面既地產佔比, hutchison 希望自己既綜合企業 hutchison capital 能夠有均衡而多元化的業務, 就好像長和前身和記黃埔 (13) 一樣, 擁有很多與民生, 地區經濟高度相關既業務:)

Achievement unlocked 係別具意義的, 今日終於集郵成功, 儲齊左地鐵(66), 九巴(62) 及 新巴城巴 (659), 基本上只要你係香港人, 你有份搭巴士地鐵的話 hutchison capital都有$收的^_^
[當然你有私家車或者你搭uber, 的士, 小巴的話我就冇你辦法:( ]

其實香港有唔少business都係有專營權或者只有有限數的競爭者, 因此佢地夾埋一齊就形成左oligopoly(寡頭壟斷), 基本上嗰班有限數既商人夾計合謀訂價/ 加價你係吹佢唔脹, 故此 hutchison capital 比較多業務投放在涉及專營權/oligopoly 性質既公司, 主要目的係希望能夠對沖生活水平上升既壓力 (例如車費上升, 我會expect 收番多d股息 compensate 番自己)

除卻交通以外, 水電煤以及電訊業都係 hutchison 集郵的目標, 不過買一手水電煤通常過$30000 (煤氣除外), 基於hutchison仍然係冇錢呢點之上, 投資電訊比較可行, 古語有云: "4G電話費, 小數怕長計", 遲下買入多d電訊業務可以寫篇電訊霸權自high一下:)

9 則留言:

  1. 和記兄,不要做得太碎,30000一隻股票已經算係好碎既比例,最理想係6萬至10萬左右,不過3萬一隻仍可有效降低交易及收息成本,太碎,將來你實會想整合佢地,過來人:)

    回覆刪除
    回覆
    1. You are right:) 不過hutchison 全副身家得果十萬鬆d, 想買多一兩隻唔得:(
      可能將之後d補習錢+股息擺落而家已經有既股票:)

      Btw你鋪咖啡癮好似就黎搣得甩喎, 係度恭喜你先:)

      刪除
    2. 貴精不貴多, 重要在於選股, 若沒有謹慎選股, 太散也只是徒然, 儲多啲, 學多啲, 雖然冇話實贏, 但已能避開唔少風險野。
      能戒到咖啡因, 和記兄你提供既元氣也功不可沒:)

      刪除
  2. 我好奇怪賣物流中心,佢反而弱咗。
    仍好想知佢點解要賣?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都摸唔透, 物流中心近年出租率達100%, 理論上很穩健, 幸好佢係賣俾華潤而非周大福企業自己, 我估計鄭氏家族認為未來幾年香港d港口冇運行, 所以趁早賣走套番30億啦, 以鄭家asset trader既作風未來幾個月應該會用呢舊錢買舊新資產玩, 可能係飛機租賃或者水務? 我地坐住新創建等消息啦

      刪除
  3. 我個人很少買公用類的. anyway, 多戲hutchison兄sharing!

    回覆刪除
  4. 剛剛睇過一本書,裏面提到有位基金經理講到家傳祖訓係唔買航空同運輸股,因為好大程度上會受到油價,工會,政府法例(批出經營權)的影響,波動太大,當然呢d 風險可能香港會少d....anyway 小弟都係畢業一年的學生哥,全副身家得二十萬,扔晒落長和系(1,1038,1113),純粹信誠哥, 少少建議俾和記兄就係本少可以集中少少,同埋轉倉唔好咁密(交易費少數怕長計),期望在投資路上互勉 !

    回覆刪除
    回覆
    1. Thx:) 我都幾buy+x系股份,你見我個倉有3隻就知, 大家都加油:)

      刪除